Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή της Περιφερειακής συμβούλου Κέλλυς Καραμάνη

Ο Δήμος Βορείων Τζουμέρκων και το Συρράκο, θα εκπροσωπηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο για μια πενταετία απ' την εκλεγμένη με την παράταξη "Αξιοβίωτη ανάπτυξη" του Αλέξανδρου Καχριμάνη Καλιόπη (Κέλλυ Καραμάνη.

Η Κέλλυ Καραμάνη εκλέχτηκε στο Περιφερειακό συμβούλιο συγκεντρώνοντας 3.118 σταυρούς.

Μετά την εκλογή της με επιστολή της στο sirrakiotis blogspot ευχαριστεί τον κόσμο που την τίμησε με την ψήφο της 

Αγαπητοί Συντοπίτες,
θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόψυχα όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές στις 18 Μαΐου  και έδειξαν εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου, αλλά και όλους όσους με στήριξαν και στάθηκαν δίπλα μου στον δύσκολο αυτό και συνάμα ευχάριστο αγώνα της προεκλογικής περιόδου. Ακόμη, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους πίστεψαν σε μένα και στη θέλησή μου να προσφέρω το μέγιστο δυνατό στον τόπο μου.
Η εκλογή μου ως περιφερειακή σύμβουλος υποδηλώνει τη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης με όλους όσους με ...
στήριξαν, η οποία θα συνεχίσει να ενισχύεται με πολλή δουλειά, προσφορά και επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας. Είμαστε παρόντες να προσφέρουμε το καλύτερο για τον τόπο μας με συνεργάτες όλους εσάς με κοινό στόχο ένα καλύτερο αύριο για την Ήπειρο.
Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Συρρακιώτες, αλλά και όλους τους συνδημότες του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων, συντοπίτες μου για την στήριξή τους και υπόσχομαι να αγωνιστώ για το καλύτερο όσον αφορά την  ανάδειξη της περιοχή μας και τα προβλήματά της.
Το ταξίδι μόλις άρχισε, με οδηγό τη σχέση εμπιστοσύνης που δημιουργήσαμε και όλοι εσείς την επισφραγίσατε.
Σας ευχαριστώ και πάλι από καρδιάς!!!

                                                                        Με Τιμή
                                                       Καραμάνη Καλλιόπη (Κέλλυ)

                                               Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε Ιωαννίνων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου