Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Παρουσίαση υποψηφίων για τις Αυτοδιοικητικές εκλογές. Χρήστος Στεφάνου. Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την "Κοινωνία Πολιτών"

Το sirrakiotis blogspot.com, παρουσιάζει υποψηφίους για τις Περιφερειακές και Δημοτικές εκλογές του Μαΐου που έλκουν την καταγωγή τους απ’ τον Δήμο Βορείων Τζουμέρκων και αποφάσισαν να θέσουν υποψηφιότητα σε παρατάξεις που διεκδικούν την ψήφο των πολιτών, σε όλα τα Αυτοδιοικητικά σχήματα της Ηπείρου.
Όποιος υποψήφιος που έλκει την καταγωγή του απ' τον Δήμο Βορείων Τζουμέρκων επιθυμεί, μπορεί να αποστείλει ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα, μια φωτογραφία του και σύντομες απόψεις του, στο sirrakiotis@gmail.com.

Σκοπός είναι να προβληθούν όλοι οι υποψήφιοι ανεξαρτήτως παρατάξεων για την καλύτερη ενημέρωση των συμπατριωτών μας.

Χρήστος Στεφάνου


Σήμερα παρουσιάζει την υποψηφιότητα ττου καταγόμενου απ' το Προσήλιο του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων Χρήστου Στεφάνου, ο οποίος είναι υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος με την «Κοινωνία Πολιτών Γιάννενα πρώτη πόλη...» του υποψηφίου Δημάρχου Ιωαννιτών Παντελή Κολόκα






Κατάγομαι από το Προσήλιο Τζουμέρκων, γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Ιωάννινα το 1977, όπου πέρασα και τα παιδικά μου χρόνια στην περιοχή Αγίας Μαρίνας Καλούτσιανης, τελειώνοντας το τρίτο Δημοτικό σχολείο (Μαρούτσειο). Συνέχισα τις σπουδές μου στο όγδοο Γυμνάσιο στη Κιάφα, διαμένοντας με την οικογένειά μου στην Ανατολή Ιωαννίνων από τα 12 χρόνια μου. Φοίτησα στο Πολυκλαδικό Λύκειο και σαν απόφοιτος ακολούθησα το τμήμα αποφοίτων λογιστηρίου στο εσπερινό Λύκειο για δύο έτη. Επιτυχών στις Πανελλήνιες εξετάσεις το 1997, πρώτος στη σχολή ΣΕΥΠ Ηπείρου στο τμήμα ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. Είμαι γνώστης αρίστης Αγγλικής γλώσσας και κάτοχος πτυχίου ECDL πληροφορικής. Εργάστηκα ...
από το Σεπτέμβριο του 2005 έως το Δεκέμβριο του 2013 στην ειδικότητά μου ως Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας στο Βρεφονηπιακό Σταθμό του Οργανισμού Εργατικής Εστίας στα Ιωάννινα και μετέπειτα του ΟΑΕΔ. Σήμερα είμαι άνεργος. Από το 2010 είμαι πρόεδρος του σωματείου συμβασιούχων stage δημοσίου τομέα Ηπείρου και Ιονίων νήσων. Είμαι παντρεμένος με τη Ροδόκλεια Αναγνωστοπούλου, έχω ένα παιδί τον Ιωάννη ηλικίας 6 ετών και διαμένουμε στην Αγία Μαρίνα Ιωαννίνων, πρώην Λυκοτρίχι.


"Όλα αυτά τα χρόνια ψήφιζα ο ίδιος αυτούς που θεωρούσα
ικανούς να με αντιπροσωπεύουν σε Δήμο και Περιφέρεια , πάντα με γνώμονα το καλό συμφέρον του τόπου. Ως ενεργό και δραστήριο μέλος της τοπικής κοινωνίας μέσα από την ενασχόλησή μου με τα προβλήματα των συμβασιούχων και ανέργων συνεχίζω σήμερα θέτοντας την υποψηφιότητά μου για Δημοτικός Σύμβουλος με τη παράταξη κοινωνία πολιτών-Γιάννενα πρώτη πόλη, με υποψήφιο Δήμαρχο τον κύριο Παντελή Κολόκα, ένα νέο ηλικιακά άτομο αλλά πλήρη καταξιωμένο στα τοπικά δρώμενα, κοντά στα προβλήματα των συμπολιτών μας, που ενδιαφέρεται για το καλό της πόλης.
Πρωταρχικό μου μέλημα η καταπολέμηση της ανεργίας που στον τόπο μας που έχει εκτοξευθεί σε υψηλά ποσοστά. Εξάλλου έχω αποδείξει ότι είμαι στο πλευρό των συμβασιούχων και των ανέργων μέσα από τους αγώνες μου στις αίθουσες των δικαστηρίων και στο «δρόμο του αγώνα». Ως παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας ενδιαφέρομαι να αναδείξω τα προβλήματα των Βρεφονηπιακών σταθμών, δίνοντας τη ψυχή μου για το επάγγελμα που αγαπώ και λατρεύω για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά των συμπολιτών μας που αποκτούν τις πρώτες τους εμπειρίες και κοινωνικοποιούνται στα κέντρα προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης από καταξιωμένους παιδαγωγούς".


ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ - ΑΝΕΡΓΟΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου