Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

"Ω, που με φέρεις μάγισσα και πλάνα φαντασία..." Το 2ο μέρος του φωτορεπορτάζ απ' το μαγευτικά χιονισμένο Συρράκο!!!


Κ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΗΣ
Δείτε παρακάτω περισσότερο φωτορεπορτάζ απ' το πανέμορφο χιονισμένο Συρράκο του Σαββατοκύριακου...!!!


Κα θέλω νχω στρμα μου, νχω κα σκέπασμά μου
τ καλοκαίρι τ κλαδι κα τν χειμώ᾿ τ χιόνια.
Κ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΗΣ

Ενε παλάτι ρημικ κι᾿ πόκλειστο καρδιά μου,
μαρμαρωμένον βασιλη βαστάει τν ρωτά μου.
Χαρ στ νει τν μορφη, πο τν καρδι θ᾿ νοίξ
κα μ τ κρύο τ μάρμαρο τ χείλη της θ σμίξ.
Κ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΗΣ


Κα πότε ατς λιος σου, ποναι νεκρς κα κρύος,
πότε μία μέρα θ ν βγε ζεστς μέσ᾿ στς κορφές σου,
ν λυώσουνε τ κρούσταλλα κα τ πολλά σου χιόνια,
κα φυτρώσουν, μία νοιξη, μαζ μ τ λουλούδια,
ρματωμένα, Πίνδε μου, τ νιάτα τ παλιά σου!...Κ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου